Första inlägget!

Då vart det dags att göra något av denna blogg!

Ska försöka att hålla er uppdaterade om allt som kan vara av intresse!

Men jag börjar med något som var av stort intresse för mig: Ympning!
Jag fick nämligen ympa för första gången i mitt liv idag, och det har jag längtat efter =)

Som grundstam använde jag A2 och äppelsorten blir Wealthy!


Så här såg grundstammen ut innan jag stympade stackaren =/

Innan jag gått hårt åt den stackaren...

Och så här blev den sen!

Två tredjedelar kortare

Min ympkvist av sorten "Wealthy"

Av sorten Wealthy


Och snitten där de numera sitter ihop



Och slutresultatet!




Jag ber om ursäkt för att allting är så fult, det ska rättas till inom en snar framtid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0