Första dagen på Zetas

Idag var första dagen på min praktik på Zetas trädgård! 

Det var väl egentligen inte så mycket som hände. Jag gick runt och petade med lite lösgöra och försökte vara produktiv. Jag hoppas att jag underlättade för de anställda.

Hursom gjorde jag mitt allra bästa och försökte ta in så mycket som möjligt, men det var ju bara första dagen! 

Det verkar vara ett trevligt gäng man får hänga med och lära sig av. Massvis med nya växter och namn att lära sig.

Vart en del kunder med frågor om olika växter, jag hoppas att jag gav dem bra svar =/

Det är nervöst när man vet att man är på en av sveriges mest kända platser i trädgårdssammanhang.

Nåja, jag ska göra mitt allra bästa och försöka ta till mig av allt!
Idag stannade jag nästan en timme extra bara för att vandra runt ett tag och försöka ta in atmosfären.

Det blev lite osammanhängande, men jag är sjukt trött. Men nu ska jag hoppa ned i sängen med min otroligt fina flickvän och mysa.

Puss på er allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0