Best of Zetas

Så vart man färdig med praktiken! Idag var första skoldagen efter fyra veckor och det blev lite bitterljuvt, härligt att träffa alla härliga människor igen, men bittert att behöva sitta i skolbänken i det fina vädret. Men så är det ju bara två och en halv vecka kvar.

Tiden på Zetas vill jag påstå var mer än väl spenderad, det var en fantastiskt härlig upplevelse!
Otroligt lärorikt och jag har aldrig förr stött på människor som är så engagerade inom sitt yrke.
Personalen där är värd en eloge!

Här följer lite fina bilder som jag tog när jag "slappade" (slå upp lunchrast i en ordbok)



Det har hänt mycket på en månad, jag har fått upp självförtroendet inom trädgårdsyrket och vågar nu ta mig an arbeten för privatpersoner, jag vågar ge råd och tips och ta betalt för det. 

Arbete finns det gott om för mig nu, kanske för mycket nu när man har odlingslott också.
Tänk att jag aldrig kan hitta en balans! =P

Fast det är ju värt att stressa lite när man får koppla av genom att gräva i tjock lera en varm sommardag =)

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, vad spännande med praktik på zetas, blir riktigt avundsjuk! Och visst ska du tro på dig själv och dina kunskaper!

2010-07-04 @ 22:01:23
URL: http://oddiblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0