En presentation av mig själv

Jag insåg att det kanske någon gång i framtiden kommer bli så att även folk som inte känner mig kommer att droppa in på denna blogg, så jag bestämde mig för att göra en liten presentation!

Mitt namn är Timo Rybak, jag är 22 år gammal och bosatt på Kungsholmen här i Stockholm.
Jag är en rätt lugn person som inte är mycket för att springa runt och stressa i onödan, jag försöker att ta saker som de kommer och detta med ett gott tålamod.

När jag inte petar med jord och plantor läser jag mycket om desamma, men utöver det ägnar jag mig mycket åt klättring, musik, en hel del filmer och styrketräning.
Jag är även väldigt historie- och kulturintresserad och har bl.a studerat Filmvetenskap och Idéhistoria på Stockholms Universitet.
Till slut insåg dock att ett arbete inom pappersförbrukningsindustrin (kontorsarbete) kanske inte var något för mig och bytte till mer praktiska studier.
Tidigare ägnade jag sjukt mycket tid åt att spela dataspel, fast det är nog det tidsfördriv som nu får ta mest stryk av alla plantering här hemma. Men musik hör man alltid i mina högtalare, oftast då Punk, Blues och 50-talsrock.

Just nu är jag inne i en period där mitt liv tagit en stor vändning, jag har ett långvarigt fast förhållande, jag går en utbildning inom trädgård (vilket var väldigt otippat bara ett år sedan) och strävar mot ett mål som (förhoppningsvis) inte ligger så långt fram i tiden. Jag vill nämligen öppna en egen trädgårdshandel.

Den här bloggen är mitt sätt att minnas vad jag lär mig med åren och att kanske även lära mig av de som lämnar en kommentar eller tar kontakt på andra sätt. 

Det här är jag:



Det får väl räcka för idag!
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0