Det som händer just nu!

I början på Februari satte jag en del frön. Främst Capsicum Annuum och Capsicum Chinensis men även skojiga Ipomoea Tricolor.

Jag använder mig bara av små drivhus, plastkrukor och 2x36w lysrör =)


Den första Capsicum Annuum jag satte. Kanske två veckor förre de mindre plantorna vid sidan av.
Växer fint efter en och en halv månad =)

Ipomoean verkar trivas fint i ljuset från lysrören!
Även den gör sitt bästa för att få sin stund i

Samlingen av chilifrukter till höger och nyplanterad vallmo i krukorna till vänster, de som är nyvattnade då.
Till vänster mina nyplanterade Papaver Somniferum

Det är så spännande att se om det blir nån chili! Ooooh vad jag hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0