Härligt!

Fick en kommentar av en kund som jag hjälpte med en Fargesia Murielae 'Simba' idag. 
Han hade lite frågor om att ha den i kruka bara, jag svarade bäst jag kunde. 

Men grejen var den att jag fick en så uppmuntrande kommentar!
"Det där kallar jag kund- och servicekänsla" 

Allt jag gjorde var att vara trevlig, svara på frågor och hämta en lite vagn åt honom.
Det är det speciella med trädgårdsfolk, de är inte lika stressade och otrevliga (känns det som i alla fall).
Tack och hej från en glad en!

Kommentarer
Postat av: Patrique

Vad kul att du blev glad!

Nöjda kunder äger!



Ha det gott min vän!

2010-05-05 @ 08:05:17
URL: http://patrickgreengardenqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0