Ännu en dags monterbyggande

Så var denna dag över, även denna gång var vi alldeles för många kockar på en enda spis. Men lite stenläggning, lite målande, spacklande, jordskyfflande, limmande och monterande fick jag ändå hålla på med.

Nu har det hänt lite mer!

Från en annan vinkel.


Och från den andra sidan sedd
Även här har det hänt en del!

En annan vinkel

Jag lovade ju även att uppdatera angående den malaysiska montern, och även där har det hänt en del!
De hade bl.a lagt till ytterligare en sektion av "berget". Det är ingen liten konstruktion de tog med sig till mässan!

En del nytt.

På toppen vilar två orkidéer och någon växt jag inte känner igen.


Imorgon forsätter vi arbetet och vi borde vara klara före 13.30 för att pressen ska kunna uppmärksamma vårat fina arbete. Jag antar att det blir väldigt stressigt, men det är väl ingen mening att bli knäpp för lite skyndsamt arbete. Bra ska det bli!

Just det! Jag ska bara berätta att jag kommer att vara "pimpad" på mässan med min nya (av farsan) handgjorda plugg (till örat) i vildsvinsbete med en handgraverad orkidé på i gammaldags muslimsk stil. Den är riktigt fin!



Cred till alla i TD40v med sin arbetsledare (i praktiken, om än inte på papper) och klasskamrat Catharina. Bra jobbat, gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0